Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Mar 23, 2017

KOPI HIJAU ALANA

KOPI HIJAU ALANA - KOPI UNTUK KURUS

APA ITU KOPI HIJAU?

Bijian kopi muda yang di kisar tanpa dipanggang / sangai terlebih dahulu sebagaimana minuman kopi biasa yang kita minum. Disebabkan itu, ia mengandungi kandungan Asam Klorogenik yang jauh lebih tinggi (3x ganda), yang berupaya menjadi 'booster' sebagai pembakar lemak & kalori lebih pantas, meningkatkan stamina seterusnya mencegah pembentukan lemak baru di bawah lapisan kulit. Disebabkan itu, Kopi Hijau digunakan secara meluas untuk tujuan diet & penurunan berat badan secara sihat dan selamat.

KOPI HIJAU ALANA UNTUK KURUS

Kopi Hijau Alana : Green Coffee untuk Kurus

Nak kurus...nak kurus dah macam-macam ubat telan. 

Kini ada cara selamat&sihat. 

Memperkenalkan Kopi hijau alana dengan bahan utama green kopi iaitu minuman kesihatan yang tinggi kandungan KOPI HIJAU ORGANIK yang membantu menurunkan berat badan dengan LEBIH berkesan & efektif. 

Kopi hijau ALANA juga mengandungi SUSU KAMBING, habatusauda dan CHIA SEED yang amat bagus untuk tenaga & memelihara kesihatan badan secara keseluruhan.


“BADAN MAKIN LAMA MAKIN MENGEMBANG?? PENAT EXERCISE TAPI SAMA JER”

..

Dulu lagi penah baca pasal artikel Dr OZ ni, beliau menyatakan kopi hijau dapat menurunkan berat badan. 

Siapalah kita untuk menyangkal kajian doctor kan. Mula2 memang susah nak percaya sebab kat Malaysia ni tak banyak ada produk kopi hijau. Tapi lama2 tak boleh tahan, tengok berat badan makin lama makin bertambah, tapi dah penat dah exercise mcm nak mati, habis sakit satu badan!!

.

.

Finally cuba KOPI HIJAU ALANA, mula2 nak bgtau yang KOPI HIJAU ALANA ni memangg SEDAP

~ minuman kesihatan yang tinggi EXTRAK SUSU KAMBING dan juga CHIA SEED yang mmg superb kebaikan dia. 

KEBAIKAN KOPI HIJAU ALANA

💋 Membantu menahan selera makan

💋 Membakar lemak dengan cepat

💋 Menurunkan Berat Badan

💋 Awet Muda

💋 Meningkatkan metabolisma tubuh badan

💋 Membantu mengurangkan kolestrol

💋 Tinggi antioksida

💋 Membuang toksin dalam badan

💋 Melancarkan penghadaman

💋 Mengenyangkan


SIAPA YANG PATUT CUBA?

Ini adalah senarai gegadis2 dan jejaka yang patut minum KOPI HIJAU ALANA ni---

✔ Seseorang yang selalu mengalami masalah Peha besar dah makin melecet!

✔ Berat badan anda semakin bertambah tambah walaupun excersice dan tak makan mcm nak mati!

✔ Perut terlampau bhuncet sebab tak berak n over nau makan!


SEBAB APA UOLS PATUT CUBA?

✔ Antaranya ialah kopi hijau ni Terbukti berkesan!

✔ Dipercayai satu dunia okeyh!

✔ Kajian daripada Doktor, tu yang paling fenting!

.

.

PS;📢📢📢 Bagi pencinta kopi uols boleh cuba KOPI HIJAU ALANA ni, sure terpikat dengan keenakan dan keberkesanan KOPI HIJAU ALANA!!.

alana kopi hijau original

10 SEBAB KENAPA PILIH KOPI HIJAU ALANA :

1. Mengenyangkan & Membantu menahan selera makan

2. Membakar lemak dengan cepat

3.Menurunkan Berat Badan

4. Meningkatkan sistem imunisasi & metabolisme tubuh badan

5. Awet Muda, mencantikkan kulit

6. Menyegarkan badan lesu / mengantuk / stress

7. Membantu mengurangkan kolestrol 

8. Tinggi antioksida

9. Membuang toksin dalam badan

10. Melancarkan penghadaman & peredaran darah



CARA PENGAMBILAN KOPI HIJAU :

- Amal secara teratur 1Sachet tiap pagi

- Amalkan gaya hidup sihat & minum air yang mencukupi sepanjang hari!


TESTIMONI KOPI HIJAU ALANA :


TESTIMONI KOPI ALANA KURUS

KOPI ALANA KURUS

ISI KANDUNGAN : 15 SACHET/ BOX

teruja nak cuba?

HARGA KOPI ALANA

1 kotak = RM39 sm/ RM43 ss

2 kotak = RM75 sm/ RM80 ss

BORONG KOPI HIJAU ALANA :

10 KOTAK x RM20

tak termasuk kos pos

-----------------------------------------------------------

☎ Belian boleh terus SMS / Whatsapp

017-6384571

0 ucapan tetamu jemputan :